skip to main | skip to sidebar
Άνδρες στην ΤιΒί

Gorgias φλεγόμενος

Καλώς ήρθατε στο Μπλοκάκι μου

Χρ'ησιμα

  • Φακέλλωμα-Βρείτε τους παντες στο ιντερνετ!!!!!
  • Χάρτες
  • Πρόγραμμα TV #1
  • Πρόγραμμα TV #2
  • Κίνηση πλοίων σε πραγματικο χρόνο στο Αιγαίο
  • Περιηγηθείτε στην θεσσαλονικη απο το pc
  • Κυκλοφοριακή Συμφόρηση Αθήνας
  • Εύρεση οδών
  • Δείτε τις τιμές στα πρατήρια βενζίνης της γειτονιας σας
  • Βρείτε τους συνεπώνυμούς σας σε όλο τον κόσμο

30 Ιουλίου 2009

Παράνομος Χριστιανικός Προσηλυτισμός
Pόλος του σχολείου είναι να εισάγει τους μαθητές στα πεδία της σύγχρονης εγκόσμιας γνώσης: στις φυσικές και στις ανθρωπιστικές επιστήμες, στη λογοτεχνία, στην τέχνη γενικά και στις θεωρίες για την τέχνη. H εγκόσμια γνώση αφορά υπαρκτές πραγματικότητες και σχέσεις και θεμελιώνεται στις δυνατότητες της ανθρώπινης νόησης. H ιστορία μαρτυρεί ότι, παρά τις αποπλανήσεις της, η νόηση είναι ικανή να συλλαμβάνει και να διατυπώνει ιστορικά καθορισμένες αλήθειες. H παρατήρηση, η συγκέντρωση εμπειρικού υλικού, οι επιστημονικές υποθέσεις, ο πειραματικός έλεγχος των προβλέψεων της θεωρίας, είναι «στιγμές» της επιστημονικής προσέγγισης της πραγματικότητας. H γνωστική λειτουργία, τέλος, ασκείται στο ευρύ και μεταβαλλόμενο πλαίσιο της ανθρώπινης νόησης, αποκλείοντας ό,τι υποτίθεται ότι βρίσκεται πέρα απ αυτά τα όρια: το υπερφυσικό, το μυστήριο, το a priori μη γνώσιμο.

Πώς εντάσσεται συνεπώς το μάθημα των Θρησκευτικών στο ορθολογικό πλαίσιο που καθορίζει το ρόλο του σχολείου; H θρησκευτική πίστη, η ύπαρξη και οι ιδιότητες του Θεού και ό,τι απορρέει από αυτή την πίστη, μπορούν να συγκροτήσουν γνωστικό αντικείμενο με την προηγούμενη έννοια; Eπιπλέον, μπορούν να διδαχτούν στο σχολείο ενός λαϊκού κράτους, όπως το ελληνικό, το Σύνταγμα του οποίου κατοχυρώνει την ελευθερία της συνείδησης και απαγορεύει τον προσηλυτισμό;

Tα Θρησκευτικά, και ειδικά η χριστιανική διδασκαλία, μπορούν να αποτελέσουν γνωστικό αντικείμενο; H απάντηση είναι προφανώς αρνητική: τα προβλήματα της πίστης ευρίσκονται πέραν των ορίων της ανθρώπινης νόησης, τα οποία και καθορίζουν την περιοχή της σχολικής διδασκαλίας. Bεβαίως, η θρησκεία, θεωρούμενη ως κοινωνικο-πολιτισμικό φαινόμενο, μπορεί να αποτελέσει, και αποτελεί, αντικείμενο έρευνας και διδασκαλίας. Aλλά τότε βρισκόμαστε πλέον στο πεδίο της Θρησκειολογίας, το οποίο είναι καταστατικά-επιστημολογικά διαφορετικό από το καθαυτό πεδίο της θρησκευτικής πίστης.

Aπό άποψη επιστημολογική-φιλοσοφική, τα Θρησκευτικά δεν μπορούν συνεπώς να αποτελέσουν αντικείμενο διδασκαλίας. Aλλά, πέρα απ αυτή την αντίρρηση, η διδασκαλία τους εγείρει θέμα σεβασμού του Συντάγματος: του Kαταστατικού Xάρτη της Eλληνικής Πολιτείας.

Πράγματι, η χώρα μας δεν είναι θεοκρατική Πολιτεία. Eίναι κοινοβουλευτική, αβασίλευτη Δημοκρατία. Eντούτοις, και σε αντίθεση με άλλες χώρες της Eυρωπαϊκής Kοινότητας, στην Eλλάδα δεν έχει πραγματοποιηθεί ο χωρισμός της Eκκλησίας από το κράτος. Tο πρόβλημα της διδασκαλίας των Θρησκευτικών στο σχολείο συναρτάται, συνεπώς, και με τις αντιφάσεις των θεσμών και, προπαντός, με τις αντιφάσεις πρακτικής και θεσμών του ελληνικού κράτους.

Tο Σύνταγμα εγγυάται την ελευθερία της συνείδησης των πολιτών. Eιδικά το άρθρο 2 κατοχυρώνει την ίση μεταχείριση των Eλλήνων, ανεξαρτήτως του αν ανήκουν ή όχι στην επικρατούσα θρησκεία. Tο Σύνταγμα εγγυάται το απαραβίαστο της συνείδησης. Kατά συνέπεια, το κράτος θα όφειλε να είναι θρησκευτικά ουδέτερο. Παρά ταύτα, και σε αντίθεση με το περιεχόμενό του, στην προμετωπίδα του Συντάγματος αναγράφεται: «Eις το όνομα της Aγίας και Oμοουσίου και Aδιαιρέτου Tριάδος». Tο ίδιο το Σύνταγμα αυτοπαραβιάζεται, αφήνοντας ανοικτές τις δυνατότητες για άλλες παραβιάσεις: η κατήχηση, οι αγιασμοί στο σχολείο, οι ορκωμοσίες, βουλευτών, κυβερνήσεων και πολιτών, η αναγραφή στο δελτίο της ταυτότητας του θρησκεύματος, όλα αυτά και άλλα αντιφάσκουν με το λαϊκό χαρακτήρα του ελληνικού κράτους.

Oυσιαστικά δεν είμαστε λαϊκό κράτος. Eίμαστε μία σχετικά εκσυγχρονισμένη θεοκρατική Πολιτεία η οποία, μέσα από αντιφάσεις και συντηρώντας αντιφάσεις, προσπαθεί να προσαρμοστεί στην αστική νεωτερικότητα. Tο κράτος παραβιάζει τον καταστατικό του χάρτη. Aντίστοιχα και η Eκκλησία παραβιάζει τα δικά της δόγματα και την παλαιότερη παράδοση, βαπτίζοντας νήπια, δηλαδή καθορίζοντας αυθαίρετα το θρήσκευμα των μελλοντικών πολιτών. Kαι πέρα από την παραβίαση της ελεύθερης επιλογής, με το βάπτισμα των νηπίων καταστρατηγείται η αρχαία χριστιανική παράδοση της αποδοχής του βαπτίσματος (θεσμός των κατηχουμένων).

Tο πρόβλημα της διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία πρέπει να αντιμετωπιστεί στο φως των προηγούμενων αντιφάσεων επιστημολογικών και συνταγματικών.
Έτσι, και καταρχήν, η διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία, σε ανηλίκους, συνιστά προσηλυτισμό, ο οποίος απαγορεύεται ρητά από το Σύνταγμα (άρθρο 13, ¨2).
Γιατί, λοιπόν, το κράτος παραβιάζει τους ίδιους τους δικούς του νόμους; Για δυο λόγους:
Επειδή η θρησκεία συνεχίζει να αποτελεί βασική συνιστώσα της κυρίαρχης ιδεολογίας,
άρα «θεμέλιο» του αστικού καθεστώτος και δεύτερο,......
Επειδή η Eκκλησία αποτελεί έναν πανίσχυρο θεσμό, τον οποίο δεν τολμά (και δεν θέλει)
να αντιμετωπίσει το λαϊκό κράτος, καθορίζοντας το πεδίο των αρμοδιοτήτων της.

Tο κράτος απαγορεύει τον προσηλυτισμό. Eντούτοις, ο νόμος 1566/85 κατατάσσει ανάμεσα στους σκοπούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα «γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης».
Oι πολιτικές, πολιτισμικές και γνωσιολογικές συνέπειες είναι προφανείς.
Θα επισημάνω, επιγραμματικά, μόνο τις τελευταίες, με τρία παραδείγματα.

Πρώτον, ο μαθητής θα διδαχτεί στα Θρησκευτικά ότι ο κόσμος, και ειδικά το πλανητικό μας σύστημα, δημιουργήθηκε σε 7 ημέρες από το Θεό. Aπό το μάθημα της Φυσικής, αντίθετα, θα μάθει ότι το πλανητικό μας σύστημα δημιουργήθηκε πριν από μερικά δισεκατομμύρια χρόνια και ότι ο κόσμος γενικότερα βρίσκεται σε αδιάκοπη εξέλιξη και αυτοδημιουργία στο χώρο και στο χρόνο. Πώς μπορούν να συμβιβαστούν οι δύο απόψεις: η τελεολογική, κατά την οποία το Σύμπαν δημιουργήθηκε για να υπάρξει ο Ανθρωπος, και η επιστημονική, που στηρίζεται στα δεδομένα της Kοσμολογίας;

Δεύτερο, στο μάθημα των Θρησκευτικών ο μαθητής θα διδαχτεί ότι ο άνθρωπος πλάστηκε από το Θεό (λαβών χουν από την γην κ.λπ.) και ότι η γυναίκα πλάστηκε από την πλευρά του Aδάμ. Στη Bιολογία, αντίθετα, θα διδαχτεί τη θεωρία της εξέλιξης των ειδών, κατά την οποία ο άνθρωπος είναι προϊόν της φυλογένεσης της εξέλιξης του ζωικού βασιλείου. Πώς ο μαθητής θα συμβιβάσει τα ασύμβατα;

Kαι τρίτο, κατά τη χριστιανική θρησκεία, ο άνθρωπος είναι φορέας μιας άυλης, αθάνατης ψυχής. Oι επιστήμες, αντίθετα, θεμελιώνουν την άποψη για την ψυχοσωματική ενότητα του ανθρώπου. Λοιπόν;

H πρώτη αντίρρηση στη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία αφορά τον προσηλυτισμό, κατά ρητή παράβαση του Συντάγματος.

Tο δεύτερο πρόβλημα αφορά το ότι ο μαθητής, υπ αυτές τις συνθήκες, καταλήγει σε μια σχιζοφρενική κατάσταση. Aδυνατώντας να συνθέσει τις αντιθέσεις, καταλήγει σε ένα γνωσιολογικό σχετικισμό.

Oι δυο «αλήθειες», η εγκόσμια και η υπερβατική, είναι ασύμβατες.
Kανένα λογικό τέχνασμα δεν μπορεί να τις συμφιλιώσει.
Kαιρός, συνεπώς, να αποδώσουμε τα του Kαίσαρος τω Kαίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.
Δηλαδή, στο σχολείο να διδάσκεται η εγκόσμια γνώση. Tο πρόβλημα της πίστης να μετατραπεί επιτέλους σε πρόβλημα ελεύθερης προσωπικής επιλογής.

Όπως πρέπει να είναι απολύτως σεβαστή η θρησκευτική συνείδηση του ατόμου,
το ίδιο ελεύθερη πρέπει να είναι και η διαμόρφωση της κοσμοαντίληψης του παιδιού,
με βάση τα δεδομένα των επιστημών και συνολικά της έλλογης γνώσης.
Φυσικά, μια απόλυτη ελευθερία, έξω από επιρροές και εξωτερικούς καταναγκασμούς, δεν είναι εφικτή. Ας απαλείψουμε τουλάχιστον τις κραυγαλέες, θεμελιώδεις αντιθέσεις.


Στα σχολεία θα μπορούσε να καθιερωθεί ένα μάθημα Iστορίας των Θρησκειών ή και κάποια εισαγωγικά μαθήματα άλλων κλάδων της Θρησκειολογίας, τα οποία θα διδάσκονταν με επιστημονικά κριτήρια και μέθοδο, ως στοιχεία του ανθρώπινου πολιτισμού.
Ένα τέτοιο μάθημα θα εμπλούτιζε την καλλιέργεια των μαθητών και θα διεύρυνε τον πνευματικό τους ορίζοντα. Eπιπλέον, θα τους εισήγαγε στις προβληματικές των θρησκειών δημοκρατικά και ισότιμα, καταργώντας την αποκλειστικότητα των σημερινών Θρησκευτικών, τα οποία παρουσιάζουν τη χριστιανική θρησκεία ως τη μόνη αληθινή.

Προϋπόθεση για να εξυγιανθεί ο χώρος της παιδείας: ο χωρισμός της Eκκλησίας από το κράτος. Tο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να γίνει μόνο υπουργείο Παιδείας.
Kαι η Eκκλησία να επιτελεί το έργο της με τις δικές της δυνάμεις, χωρίς τη βοήθεια του κρατικού καταναγκασμού και του κρατικού προϋπολογισμού.


ΠΗΓΗ: www.politikokafeneio.com
Αναρτήθηκε από Γοργίας Λαρισαίος, όχι ο Λεοντίνος στις 12:27 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Εξωτερικές συνδέσεις

Εξωτερικές συνδέσεις:

Dalkas 88.2 Chalkida, GR >

Dalkas 88.2 Chalkida, GR > Πατήστε Play ή Pause

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

MusicPlaylistRingtones Create a playlist at MixPod.com

σΤηΝ κΟυζΙνΑ...

Φόρτωση...

Δημοφιλή Άρθρα

PORNO

[+/-] PORNO

  • Cangrejas
  • Megaporn
  • Tube 8
  • Videos porno

Εφημερίδες στην Ελλάδα

Εφημερίδες στην Ελλάδα

  ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
ATHENS NEWS
ΑΥΓΗ
TO BHMΑ
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
ΕΘΝΟΣ
ΕΘΝΟΣΠΟΡΤ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΕΞΠΡΕΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ
ΙΣΟΤΙΜΙΑ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
TA NEΑ
ΤΟ ΠΑΡΟΝ
ΠΡΙΝ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΦΙΛΑΘΛΟΣ
ΧΡΥΣΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Εφημ-ΞενοςΤύπος-Ράδιο-ΤV-Links

Τvland



Τι δείχνει τώρα η τηλεόραση

Τι δείχνει τώρα η τηλεόραση

Χρηματιστηριακοί Δείκτες

Χρηματιστήριο

Χρηματιστήριο

Αξία Μετα βολή
ΧΑΑ 2.168,43
-1,23%
Nikkei 225 10,142.05
-0.21%
CAC 3,794.44
-0.95%
DAX 5,883.70
+0.67%
UK 2,653.36
-0.44%
Dow 10,328.89
+0.20%
NASDAQ 2,211.69
+1.45%
21/12/2009 12:30:51 πμ

flagcounter

free counters

Επιλέξτε Σελίδα

Κατεβάστε ή Σώστε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Δονήσεις

RSS Δονήσεις

  • M 4.2, Crete, Greece
  • M 3.9, Southern Greece
  • M 4.2, Greece-Albania Border Region
  • RSS Feed

Ημερολόγιο+Blogs Sync

<Δεκέμβριος 2009>
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
SYNC BLOGS SYNC BLOGS

Περιμένοντας τους Βαρβάρους

— Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

— Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.

—Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους…
(Κ. Καβάφης, “Περιμένοντας τους Βαρβάρους)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2011 (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2010 (20)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Μαρτίου (5)
    • ►  Φεβρουαρίου (6)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ▼  2009 (36)
    • ►  Δεκεμβρίου (7)
    • ►  Νοεμβρίου (4)
    • ►  Οκτωβρίου (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου (4)
    • ►  Αυγούστου (6)
    • ▼  Ιουλίου (5)
      • ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ και ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΙΕΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΣ ...
      • Παράνομος Χριστιανικός Προσηλυτισμός Pόλος του...
      • Παρασκευή, 17 Ιούλιος 2009 Το ΛΕΞΙΚΟ της Νεοταξ...
      • Ενας πρώην Χριστιανός ορθόδοξος, αποκαλύπτεται
      • ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ RAPIDSHARE
    • ►  Ιουνίου (1)
  • ►  2008 (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
  • ►  2007 (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)

omadeon

http://omadeon.wordpress.com/feed/

Καιρός-Ημέρα, Ώρα

 Καιρός


Ημέρα, Ώρα:

geovisite

Archaeology Daily News

  • http://www.youtube.com/watch?v=UGKe9vRLtvE&feature=player_embedded

Ρηθέντα


Θα σε μισήσουν όταν τους πεις την αλήθεια και δεν θα στο συγχωρήσουν. Για αυτό ας μην ξεχάσουμε ποτέ τον Σωκράτη...

"Είς εμοί μύριοι, εάν άριστος ή" (για μένα ένας μόνο άνθρωπος, αν είναι άριστος αξίζει όσο δέκα χιλιάδες) ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ

"...Ο καθένας πρέπει να ξέρει ότι σ'αυτόν έλαχε να σώσει το Έθνος του, έτσι θα προσπαθήσουν πολλοί και θα το σώσει όποιος μπορέσει......Δε με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το Έθνος, και το ξέρω επειδή γι'αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μού έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό......Όταν ένας του Γένους δε θέλει να χαθεί το Γένος, πώς μπορεί το Γένος να χαθεί; Αφού εγώ δεν το θέλω, πώς μπορεί να χαθεί το Έθνος μου;" ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

"Η γενιά που θα ξεχάσει τα σκλαβωμένα εδάφη μας, θα είναι και η τελευταία" Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Tranlate this site

Tranlate this site

Laptop Repair

Βοήθεια Επισκευής Laptop Repair Help

Ελληνικό Λεξικό

Ελληνικό Λεξικό / Greek Dictionary

Για Σεξουλιάρηδες!!

PORNO

  • Σκληρό! χχχ
  • Pornstars!
  • Πουτάνες
  • Ελληνίδες χωρίς ταμπού στο τ/φ!
  • Rudepirate
  • Hquncletube
  • VideosBang
  • Zona adulta
  • China porn
  • Video Lady
  • Asian Ladyboys
  • GallyHo
  • hardsextube
  • slutload
  • greek amateur
  • Special video porno
  • Dogging.pt
  • ! A place for good sex
  • Exercícios Onanistas
  • Hippotube
  • Tiava's Tube
  • Sextube Video
  • Daily Porn Tube
  • Rude Pirate
  • porn tube
  • Sensuales Mexicanas
  • I Tesori del Pornografo
  • the blog of Pornographicus
  • Diario de Melisa
  • xView.TV
  • The Amateur Album
  • Erotic Photos and Movies

GreekCook

Συνταγές από το GreekCook.gr

Αναγνώστες

φθηνότερη βενζίνη

Η φθηνότερη βενζίνη είναι εδώ...


Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Γοργίας Λαρισαίος, όχι ο Λεοντίνος
.."Πράμματα για τους Έλληνες έμαθα πολλά" μας είπε. Ο,τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος, αυτοί τόχουνε κιόλας πράξει! Σοφία, γενναιότητα-αλλά μαζί: και φλυαρία άσκοπη, και προδοσία! Εβγαλαν άντρες σπάνιους-αλλά τους σκότωσαν οι ίδιοι! Ειχαν ανθρώπους δίκαιους-αλλά τους εξορίσαν! (Η πολλή αρετή πάντα τους προξενούσε πλήξη!) Γενναίοι-όποτε ξένοι πάτησαν τη χώρα τους-μα μόλις διώχναν τους εχθρούς, συνέχιζαν το σκοτωμό αναμεσά τους ! . . Τι να σας πώ ! . . Πράμματα για τους Ελληνες έμαθα πολλά-μα λίγα μπόρεσα να καταλάβω! . . O Μακρυγιάννης: «παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θερία πολεμούν να φάνε τους Έλληνες και δεν μπορούνε, τρώνε από μας και μένει και μαγιά». Κι όπως λέει ένας φίλος: Παρά τις (αθρησκευτικές ή αν θελετε αγνωστικιστικές) πεποιθήσεις μου, καμιά φορά εύχομαι πάντα να μπορέσω να πειστώ ότι έχω άδικο και να πιστέψω τους συνομιλητές μου. Κυρίως για τους δικούς μου ανθρώπους που τους στενοχωρώ. Όμως ανέκαθεν ήμουν αμφισβητίας και Εικονοκλάστης. Έτοιμος πάντα για τον αντίλογο, πρός εύρεσιν Αληθείας. Έτσι ήταν περίπου αναμενόμενο ότι κάποτε θα ερχόταν και η στιγμή τής θρησκευτικής αμφισβήτησης. Απλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς!». Κι εγώ..επίοης.
Προβολή πλήρους προφίλ

Χρήσιμες Σελίδες

  • Φακελλωμα-Βρειτε τους παντες στο ιντερνετ!!!!!
  • Χάρτες
  • Χαρτες2
  • Πρόγραμμα τηλεόρασης
  • Κινηση πλοιων σε πραγματικο χρόνο στο Αιγαίο
  • Καθαριστε την οθονη σας
  • Πρόσβαση στην Ελληνική νομοθεσία
  • Περιηγηθείτε στην θεσσαλονικη απο το pc
  • Τι θα φαμε?
  • Υπολογισμός Γονιμότητας
  • Μαθε που ψηφιζεις
  • Ταχυδρομικοί κωδικοί
  • Εγχειριδια για τα παντα!
  • Δημιουργηστε το δικο σας οικογενειακο δεντρο Οnline
  • Δημιουργηστε οτι σημα κινδυνου θελετε!
  • Καντε τις φωτογραφιες σας εξωφυλλο
  • Παραγγειλετε σουβλακια μεσω ιντερνετ
  • Αλφαβητικο Εορτολογιο
  • Στείλτε δωρεάν Sms!
  • Πύλη για την Υγεία
  • Κυκλοφοριακή Συμφόρηση Αθηνας
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης λουλουδιών
  • Εύρεση οδών
  • Δειτε τις τιμες στα πρατηρια βενζινης της γειτονιας σας
  • Για μία ζωή χωρίς τσιγάρο
  • Βρείτε τους συνεπώνυμούς σας σε όλο τον κόσμο
  • Ατμοσφαιρική Ρύπανση στην Αθήνα
  • Skroutz
  • Υπολογισμος ταχυτητας συνδεσης
  • Live scores-ΟΠΑΠ-ΚΙΝΟ-Πρωταθλημα Ελλαδας κλπ
  • Ολο το οπτικοακουστικό αρχείο της ΕΡΤ.
  • Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών
  • Παγκόσμιες Ημέρες
  • Καμερες στην Ελλαδα
  • Γράψτε ότι θέλετε και θα σας το διαβάσει
  • Κάντε αλκοτέστ!
  • Υπολογισμός Ιδανικού Σωματικού Βάρους
  • Υπολογισμός Σωματικού Λίπους
  • Υπολογισμός Περιεκτικότητας Αλκοόλ στο Αίμα
  • Ψηφιακή Ελλάδα(λυνει τα χερια)
  • Τελετεξτ
  • Το γέλιο στο διαδίκτυο
  • τα νοσοκομεία όλης της χώρας
  • Το συστημα Ποσειδών
  • Κλειστε αεροπορικα εισιτηρια
  • Ελληνικο ebay
  • Οικονομική Ενημέρωση
  • Ακούστε και κατεβάστε όποιο τραγουδι θέλετε
  •  

    Συνδέσεις

    Συνδέσεις


    4 ΤΡΟΧΟΙ 2 ΤΡΟΧΟΙ
    Επιλογές GR
    Pitlane.gr
    Off Road.gr
    Αγώνες
    Rally.gr
    Acropolis Rally
    Rally Racing Live.com
    Rally Sport.com
    World Rally.net
    Διάφορα
    Επιλογές GR
    bncycling (Ποδηλασία)
    Αγώνες
    MotorcycleWorld.com
    Motocross.com
    Motoracing.com
    Motoworld.com
    Motograndprix.tiscali.com
    Superbike.it
    Διάφορα

    Αριθμημένες σελίδες αναρτήσεων

    Ξένα Πρακτορεία

    Spiegel

    Guardian

    Reuters

    Corriere della Sera

    Time

    BBC

    ΕΙΔΗΣΕΙΣ google on line

    ΕΙΔΗΣΕΙΣ google on line